Blomstrende vår

Blomstrende vår

mandag 13. januar 2014

Er ikke jeg heldig!?

Siste julegaven under treet denne julen var til meg, fra min mann og barna.

Det var en stor hvit pakke med rødt pakkebånd med klistremerket "Blått til Lyst" festet på. For meg er det alltid en vinneroppskrift, for jeg simpelthen elsker den interiørbutikken som vi har her på Rjukan. Etter at de begynte å ta inn varer fra det Danske merket Bloomingville, så er jeg bare blitt ennå mer glad i stedet. Og innehaveren er bare helt fantastisk! Du er god og ditt smil gjør meg alltid glad! <3

Etter en runde i tenkeboksen, ferdig med småsyka og endelig knekt koden for hvordan det var mulig å få hengt opp dette i vater, så kom de endelig opp i går kveld og resultatet er smaching!

Vi bruker veldig lang tid på å få ting på plass, så i mellomtiden har vi det bare tomt..
Nå er disse kvadratmeterene med veggplass fylt opp med fem flotte bokser.
Teppet mitt begynner også å ta form, men jeg sliter med å få det kvadratisk, nå er det bare skikkelig diamantforma.. Gode tips og råd, tas i mot med takk!
Opalinen vår kom fint frem i de grå boksene.
Alle er ikke fylt opp, men det ordner seg nok ;)
Litt utenfor de andre står et vakkert gulleple med mange barndomsminner..
Den siste boksen er hengt opp ved siden av tven, og det passer så fint sammen med den grå sjenken, den grå veggen og det grå taket. Den vakre blomsterlampen i kobber kjøpte jeg ifjor, for penger fra min manns tante og onkel. Et lite lysglimt i en vond tid.

Guri, skulle nesten tro vi var skikkelig trendy ;) Nå er det hvitt, litt tre, grått og noen innslag av kobber i stua. Kunne sikkert ha plukket ut alt nå, men det er jo bare slike fine forelskelser som har fulgt oss opp igjennom livet. Nå har de endelig fått en fin plass og bokhyllen vår kan fylles med bøker og kun bøker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar