Blomstrende vår

Blomstrende vår

torsdag 23. januar 2014

Å være kristen vil ikke si at en aldri skal møte motgang eller bli rammet av sykdom og ulykker. Men når en blir rammet så trenger en ikke å frykte, for Gud er med. 

Hvis den Allmektige som har skapt meg, mine fine barn, vakre mann og gode familie, som sender en vakker blå time to ganger om vinterdagen og to fargesprakende himler om sommeren, som lar vårens blomster titte frem fra snødynen, lar naturens død bli et fargerikt skue, som strør den mørke himmelen full av vakre stjerner.. Hvis Han har lovet å være med meg i alle dager, inntil verdens ende, hva har jeg da å frykte?! Jeg har jo den sterkeste, største, beste og mest omsorgsfulle med meg hele tiden. 

Med Gud på laget, skal dette gå bra. Jeg trenger ihvertfall ikke frykte noe som helst på veien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar