Blomstrende vår

Blomstrende vår

søndag 26. oktober 2014

An apple a day..

I dag morges våkna jeg med to jenter (men ingen mann) i senga mi, kikka på mobilen og tenkte "Å Nei!" Etter å ha funnet frem til Lille prinsesse på telefonen, subbet jeg inn på kjøkkenet for å kutte opp litt frukt (alt for å sove litt lenger..) Der ble jeg ganske så glad når det på mikrobølgeovnen stod og blinket 08:23. Hmm, det var ikke så aller verst tidspunkt å våkne opp til allikevel, bare Apple som hadde ordnet tilbakestillingen for meg, uten at jeg var klar over det. :)
Så da gikk jeg tilbake i senga og jeg fikk sove videre jeg, over en time til ;)

8 kommentarer:

  1. Kjære Dagrun, sender deg varme tanker for å si at jeg ber for deg! Må Gud styrke deg kraftig. Varme klemmer fra Merethe, venninne av Silje

    SvarSlett
  2. Hei Dagrun. Titter bare innom for å si at jeg tenker på deg og savner bloggingen din!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Kjære Dagrun. Så stilt det ble. Tenker på deg og dine, og sender varme og styrke. Nok en hilsen fra nord.

    SvarSlett
  4. Tenker på deg <3

    Hilsen Monica

    SvarSlett
  5. Huff, det var så trist å høre at det gikk den veien.. :(

    SvarSlett
  6. Lurer så på hva som har skjedd?

    SvarSlett
  7. Vi unner deg hvilen, Dagrunn. Himmelen har fått en ny engel...

    SvarSlett
  8. Min dypeste medfølelse til Henrik og barna. Klem fra Hanne

    SvarSlett