Blomstrende vår

Blomstrende vår

onsdag 16. januar 2013

Total endring av vinterens planer..

For to uker siden våknet jeg opp med helt ekstreme smerter i nakken. Heldigvis var de så intense at jeg ikke ignorete de, men måtte ta kontakt med legen. Heldigvis tok legen det alvorlig og ville ha noen bilder.
For en uke siden ble jeg bedt om å møte hos legen, sammen med min mann. Da skjønte jeg at det var alvorlig og han overleverte meg skrekkelige vonde og dårlige nyheter.
Etter en uke med undersøkelser i Skien, så er jeg nå kommet inn til Radiumhospitalet i Oslo.

Rart å tenke på at for to uker og noen dager siden så bygde vi snømann, snølykter, gikk på tur og gledet oss over å være hjemme igjen etter en uke på juleferie i Skien. Det skulle bli litt godt å komme inn i hverdagens rytme og rutine, med barnehage, jobb og husstell. Et nytt år, full av flotte muligheter:)

Nå ligger jeg her på rommet mitt. I morgen blir ryggen min gjort om til et hemmelig kodekart av farger, streker og kryss. Et språk som bare de strålende englene forstår.
På veggen ved siden av senga har jeg fått opp mitt eget krigskart. Et indre bilde av ryggen min med alle dets fremmede former som skal bort. Det blir mange slag, jeg skal vinne de alle og til slutt står jeg på toppen, planter flagget og erklærer kroppen min for min og kun min!

6 kommentarer:

  1. Du og din familie er i mine tanker Dagrunn. Guds velsignelse!!!
    Hilsen Heidi Rørvik.

    SvarSlett
  2. I have been copying and pasting into google translate! i love your positivity and vision -go girl -you kick those nasty little invaders OUT! i would come in a little ship and beat them all up myself xxx hugs, Suzie x

    SvarSlett
    Svar
    1. All invaders will leave my body, because there is no space, time or interest of having them here! I will fight this!

      Slett
  3. Kjære deg, Dagrun! Tanker masse på deg og dine! Ber sammen deg om at du skal få "plante flagget", som du skriver :)

    Hilsen Monica Thorsnes

    SvarSlett
    Svar
    1. Flagget skal være stort, flott og kunne sees fra mange mil!!

      Slett