Blomstrende vår

Blomstrende vår

fredag 25. januar 2013

I dag lader jeg opp:)

Fikk en bok av sosionomen her på sykehuset, en liten barnefortelling om kreftceller, blodceller, oppkast og håravfall. Kjente at den ikke var helt min greie, (hverken tekst eller illustrasjoner...) så nå er jeg godt i gang med min egen historie til barna.
Med byggeklosser, knapper og gulltråd, håper jeg at det vil være lettere for de å forstå hva som har skjedd, skjer og vil komme til å skje i kroppen til Mamma. Og om ikke annet så koser jeg meg ihvertfall med å være litt kreativ, ser på tv i pysjen og spiser sjokolade:)

I dag kan dere glede dere over og med meg, for i ettermiddag skal jeg endelig få se, kjenne, holde, ta, snuse, omfavne, smelte inn i mine barn igjen. Bustete hår, strålende smil, høye lyder, småkjekling, babypludring og bare ALT som er en del av meg! Å, som jeg gleder meg! Mitt hjerte nesten sprenger over av glede og forventning!

Jeg teller ned med et smil om munnen!

Ha en fin fredag og en god start på helgen!


6 kommentarer:

  1. Koselig, Dagrun :) Du imponerer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marie:)
      Boken ble faktisk ganske så bra og da det var litt trist og leit, var det godt å ha den.

      Slett
  2. Kos dere masse, alle sammen! Guds fred og velsignelse! Ber masse for dere. Klemmar frå Jørgen og Siri

    SvarSlett
  3. Blir så berørt av bloggen din selv om jeg ikke kjenner deg. Håper du har fått en fin stund med barna dine i kveld. Ønsker deg alt godt og Guds velsignelse over deg og familien din! Klem fra Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk <3
      Det varmer med slike gode ord.

      Slett