Blomstrende vår

Blomstrende vår

søndag 20. januar 2013

Et sted å komme tilbake til:)

Skrubbsultne etter en formiddag med moderne kunst var det helt himmelskt å komme inn på Lofoten fiskeresturant på Tjuvholmen. Nydelig treretters fiskemiddag akkompagnert med hyggelig prat, dyptpløyende spørsmål og visjoner for 2013.
Stort pluss for frottekluter og håndkrem på toalettene (og Torstein som skjønte at sånn liker Dagrun) samt desserten som kom i nydelige "norgesglass". Så god og mektig var maten at vi faktisk ikke klarte å få i oss all desserten, men da vi gikk fra restauranten så følte vi oss ikke som stinne pølser, men bare gode og mette:)

Vi kunne bare ha bordet til halv seks, men sannelig fløy timene i godt lag:) Jo mere vi er sammen jo bedre blir vi kjent, og så mye hyggeligere er det å møtes neste gang igjen. Jeg er minst av fire søstre, men jeg synes søskenflokken min blir bare bedre og større og flottere for hver gang. Jeg sitter inne i min herlige krattskog og gleder meg over alle disse flotte menneskene som beriker livet mitt hver eneste dag. Tenk så flott!

Tusen takk for en herlig søndag! Jeg smiler, nyter og gleder meg til den store klisjefesten vi skal ha med varme bål, blomster, lys, gitarspill og sang:) Leve livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar