Blomstrende vår

Blomstrende vår

onsdag 2. oktober 2013

Det er egentlig ganske lite som slår følelsen når jeg sitter foran et blankt ark, et hvitt lerret eller et nytt dokument, og vite at dette tomme landskapet som er foran meg skal ved hjelp av mine hender fylles med fantastiske bilder som jeg har i hodet mitt.

Akkurat nå fylles dokument på dokument med renskreven tekst, flyttet fra ark på ark med flyktige setninger, overstrykninger, skriblerier og løsrevne ord.

Hvilken fantastisk følelse det er å se at det blir en orden i notater, tanker og levd liv.

5 kommentarer:

  1. Oj så spennende! Bokprosjekt på gang? Du formulerer deg jo så godt på bloggen iallfall.

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja... Prøver å samle litt tanker. Kanskje det blir utgitt av et forlag? Kanskje det bare blir lagt i en skuff? Men uansett så kjenner jeg at det er vikitg å bruke tid og krefter på det akkurat nå.
      Med så mange flotte tilbakemeldinger på hvordan jeg skriver, så må jeg jo bare prøve. Skader jo ikke... :)

      Slett
    2. Stå på-formidling via ord er flott! Selv skriver jeg dikt. Du skal ikje se bort fra at et dikthefte dukker opp i postkassa di en dag��

      Klem fra Hanne

      Slett
  2. Tenker på deg, og savner deg! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ditto!
      Tenkte jeg skulle ha et selskap. En slags takkefest med mange gode venninner rundt et godt måltid. Jeg har menyen, dekoren og listen klar, men jeg tror det blir med planleggingen.. Kjedelig å invitere og så sitter man der og har en dårlig dag.. Kanskje det kommer en lapp i posten? Kanskje ikke.. Uansett, du hadde fått en:)
      Ha en god dag og fin helg i vente:) Love!

      Slett