Blomstrende vår

Blomstrende vår

tirsdag 25. februar 2014

I dag er det MIN dag :D

25.2 det er dagen min og da følger det med noen frynsegoder ;)

Morgenen startet med telefon fra min kjære, pakke og kort fra mine elskede.
Noen ganger får man akkurat det man trenger, akkurat når man trenger det.

Etter å ha stelt barna, fått de avgårde til barnehagen og mens hjemmehjelpen vasket første etasje, satt jeg i pysjen oppe og spiste frokost foran tven -ikke dumt!

Det beste med å bake alene, er at det er ingen å dele med, når det kommer til å slikke bakebollen ;)
For noen så er det en slektning, for meg så er det tidenes sjokoladekake!
Så nå står Ruth stivpyntet i kjøleskapet og venter på første spadetak.
Hjertelig velkommen innom, for kake og kaffe (frykt ikke, noen har vaska kaffetrakteren vår..), det er mer enn nok til alle og med mindre vi deler så kommer barna våre til å ligge 10 cm over madrassen i natt ;)

For ikke å virke altfor Top Model aktig, noen ganger så er deg fantastisk gøy med ny sminke etter en lang dusj, sånn i 14-tiden..

Med tanke på at bursdags"barnet" får velge middag, så har denne herligheten fått selskap av noen deilige komler.
Takk til Stangeland Mølle, for at det faktisk går ann for vanlige mennesker å nyte verdens beste middag på en litt spesiell tirsdag.
Så får jeg se om det er noe Vestlandsblod i ungene mine..

Ha en fin dag videre, for det skal jeg!! 
Hurra for meg!! :D

6 kommentarer:

  1. Hurra for deg - gratulerer med dagen!!

    SvarSlett
  2. Hipp Hurra for deg på dagen din! Håper den har vært strålende :) akkurat som deg! Her oppe i nord har vi vinterferie nå, og i morgen legger vi avgårde til bartebyen på familietreff. Ha ei fortsatt flott uke. Varm klem fra AnneC (som leser fast bloggen din, men er ikke så flink til å kommentere)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen som var igår! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen som har vært! Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått bursdag! :-) Håper dagen ble fin.

    SvarSlett
  6. Hei Dagrun
    Så godt å se at du er i farta, selv med ny hofte og smerter. Ble så glad da jeg fikk melding om bloggen din. Håper og tror at du hadde en kjempefin bursdag med hele familien din. klem fra Jorun Ø

    SvarSlett