Blomstrende vår

Blomstrende vår

lørdag 6. juli 2013

Måtte bare ha de...

Da jeg gikk nedover hovedgata i Molde og kommer over dette serveringsfatet, så måtte jeg bare ha det..
Thums up-cola var en ganske kjip brus som vi drakk i Dumka (India), men logoen er jo helt fantastisk. For ti år siden så kjøpte jeg med meg små colaflasker fra rundt omkring i verden, en av dem var Thums up. Nå passer det jo ypperlig at vi ikke har drukket den ennå :)
I våres kom jeg over en tysk produsent (tassen.tv)som lager keramikk med karikerte ansikter. Fant ikke noen norske butikker som solgte de, så gleden var veldig stor da jeg gikk inn for å betale for serveringsbrettet og fant bollen som vi bare kaller "Iiiilån!"

Aftenposten skriver om at vi nordmenn kjøper ting vi ikke trenger når det er salg. Disse var ikke på salg og jeg trenger de strengt tatt ikke, men allikevel så måtte jeg bare ha de:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar