Blomstrende vår

Blomstrende vår

søndag 23. mars 2014

Sportssøndag

Jeg har trimma i dag. Fysio visste ikke noe om det, men jeg hadde bestemt meg for at rommet var for lite. Jeg skulle ut på gangen. 
Da jeg kom ut dit der gulvet var fargekodet bestemte jeg meg for å gå til den gule, men jeg satte meg ikke ned og hvilte på en stol, før jeg var ved den grønne stripen. Da hadde jeg gått 20 meter :)
Etter en liten pust i bakken, fikk jeg inn teknikken og gikk fra følgerene mine. Veldig kult!
Tilsammen så har jeg i dag gått 40 meter, men etterpå så sov jeg som en sten i 2 timer. Tar på å trene!

Gleder meg til fortsettelsen i morgen.
Jeg er på vei opp mitt fjell for å plante flagget mitt!
God søndag videre :)

2 kommentarer:

  1. Du er tøff Dagrunn. Stå på videre. Tenker på dere. Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  2. Nina Aarbø Olsen24 mars, 2014 10:19

    Fantastisk måte å sjå det på! Kjenner eg må ta tak i mine eigne tankar og haldningar. Har jo så mykje å vere takknemleg for. Eg har mykje å lære av deg der. Du inspirerer! :) Lykke til med OPP(til-toppen)treninga! Klem!

    SvarSlett