Blomstrende vår

Blomstrende vår

mandag 17. mars 2014

Bling bling :)

Jeg har vært så heldig å fått noen aldeles nydelige gaver fra min søster. Hun vet virkelig hva jeg liker, for det er indisk og blinker som Alibaba sitt skattekammer!
I en pose fra Metro i Chennai, lå disse vakre skoene.
Utrolig vakre og akkurat sånne som jeg elsker å gå med. (De forrige jeg kjøpte i "real camel leather" kastet jeg motvillig da halve skosålen var slittbort og jeg egentlig gikk barføtt..)
Se de vakre detaljene!!

Og det passer perfekt sammen med deg vakre armbåndet jeg fikk. Med ett kom gifteringen så klart og tydelig fram :)
Sølv belagt med gull, med grønne og røde stener, store blanke "diamanter", mange små perler og utrolige detaljer. For hver gang jeg ser det, så ser jeg noe mer og nytt for meg.
Dette er et smykke som jeg allerede setter utrolig pris på og kommer til å bare bli mer og mer glad i.

Egentlig så er jeg pyntet som til en bryllupsfest. Det er bare et lite problem...
Skoene er for store! 
Ikke bare litt sånn la-oss-legge-inn-en-liten-såle-store, men sånn passer-for-en-dame-på-en-nittifem-store. Og det er ikke fint med raggsokker i sånne sko...

Finnes det noen der ute i bloggeverden som kan hjelpe meg?! Finnes det en mulighet for å "åpne opp" sålen og gjøre selve skoen mindre?! Kan dette gjøres av en landsens skomaker, eller må jeg inn på Grønland å prøve lykken?!

Gode svar mottas med takk.
I mellomtiden nyter jeg synet av dem og prøver de på i ny og ned. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar