Blomstrende vår

Blomstrende vår

lørdag 22. mars 2014

En hellig stund på 506

I dag hadde vi en hellig stund på rom 506.
Jesus har jo sagt at "der to eller tre er samlet i mitt navn, der er også jeg." 
Jeg ble salvet i pannen og som før så brant det. Jeg kjente at vi fire som var i rommet var ikke alene. Vi fikk tekster, sang, bilder og kjente Guds hellige Ånd som var så nær. 
Tidligere denne uken har flere forskjellige "fått" tekster, setninger, ord uten helt å se sammenhengen, men når vi samlet oss, så samlet også disse tingene seg og vi fikk se en klarhet.

Nok er nok, og jeg skal overleve.

Jeg skal gå opp av den mørke kjelleren, skritt for skritt opp trappen. På veien skal jeg lære mer om Gud og Jesus, og når jeg møter Jesus på trappen, så er ikke det for å tilbringe tid i Himmelen med han, men for å holde meg tett inntil han resten av livet.

Min familie, slekt og venner skal ta av seg sin sørgekappe og finne frem sine gledesklær, for det skal bli en gledens dag når jeg er fri fra fangenskapet! Gled dere med meg, for det vil bli en god dag :D

Ha en velsignet kveld videre!

Herren velsigne deg og bevare deg.
Herren la sitt ansikt lyse over deg og være nådig.
Herren løfte sitt åsyn på deg, og gi deg fred.

1 kommentar: