Blomstrende vår

Blomstrende vår

torsdag 22. desember 2011

Pitte lille julaften

Nå nærmer det seg med storskritt mot den store dagen. Huset er vasket og ryddet (til og med det forferdelige kontoret mitt), juleblomstene er satt fram, pepperkakehuset har fått grønn plen og hedersplass, likørene er avsilt (den likøren med chili og mynte som jeg lagde i sommer, ble knallgod!), alt av mat er handlet inn (herlig med mannen hjemme i pappaperm), pakker og kort strømmer på og julegavene pakkes inn. Det er deilig å slippe alt det i-siste-liten-stresset.. Bare slappe av og glede meg til gjestene som skal komme, jentene som skal pyntes, julegudstjenesten i Dale kirke, liflige :) dufter fra kjøkkenet og den roen som vil senke seg. Kun pittelitt igjen nå, så er ventetiden over:)

2 kommentarer:

  1. Anne gunleiksrud22 desember, 2011 20:21

    Da kan juleferien senke seg, koselig å lese bloggen din Dagrunn. Ha en fortreffelig jul og kos dere alle 4.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for julegavene! De kom fram i tide!:) God jul til dere! Jeg kom i mål i år jeg og! Eneste nå er at trollet har 40 i feber, så det er godt det er et par dager til jul! Kos dere med gjester og god mat! Klem GE

    SvarSlett