Blomstrende vår

Blomstrende vår

mandag 12. desember 2011

Aldri si aldri...

Bilde fra forskning.no
Idag har jeg tilbrakt mange gode timer på Haugen Gartneri:) Jeg har pakket julestjerner, snittet flotte fløyelsroser, forvandlet kjedelige halmkranser til frodige kraner med gran, før jeg og en annen pyntet de med kongler, kunstige sopper og bær. Jeg har hatt en alle tiders dag!
og jeg gleder meg til jeg skal tilbringe morgendagen med å friske opp gamle kunstner og kreere noe vakkert av blomster. Det vekker skikkelig gode minner og gir meg mye julestemning å plukke julestjerner, dynke azaleaer, klippe granbar (og ha hendene fulle av kvae og støv) og høre snøen/regnet tromme mot drivhustaket mens jeg holder varmen i et fuktig miljø. Håper du tar turen innom det som må være Norges trivligste gartneri:)

1 kommentar:

  1. Du har alltid vært så kreativ du Dagrun:) God jul - hilsen Ingvild

    SvarSlett