Blomstrende vår

Blomstrende vår

søndag 18. desember 2011

Årets julepost.

Er herved levert, litt etter Postens sin deadline. Men iår kjente jeg akkurat den datoen der kunne jeg strekke meg litt på, gidder liksom ikke stresse meg i hjel for å få alle kort unna før 16. desember. Gull hjalp til med å klistre på og hun ble så ivrig at hadde jeg ikke passet på hadde det blitt tidenes porto på konvoluttene. Etterpå pyntet vi de med glitterlim:) Hvorfor ikke?! Det er jo bare jul engang i året.. Lærte også Gull hvordan man kan bruke ubrukte frimerker engang til (må lære tidlig...) og viktigheten av riktig lim. Det beste var vel pakken vi sendte avgårde til noen på Vestlandet, der frimerkene vi brukte engang i høst kom fra de samme menneskene:) Samtidig er det veldig hyggelig å åpne postkassa nå om dagen og finne vakre kort fra inn- og utland:) Tusen takk!
Bilde fra bloggen "Pinsettens hjørne"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar