Blomstrende vår

Blomstrende vår

torsdag 15. mars 2012

Skulle bare støvsuge kjapt i tv-stua...

Men så tenkte jeg
" Kan jo legge putene ut og støvsuge sofaen også?!"
så gjorde jeg det og tenkte
" Kan jo dra ut sofaen og støvsuge under den også?!"
så gjorde jeg det og fant x antall duplo, en radiostyrt bil og penger.

Min "higen" etter å gjøre mer enn strengt tatt nødvendig ente med at jeg to timer senere hadde vasket under sofaen, vasket veggen bak sofaen, støvsugd oppi sofaen, støvsugd og snudd gulvteppet, tørket støv i karmer og hyller, byttet trekk på pynteputene, samt fått alt mulig rask og rot et annet sted. Sååå kunne jeg endelig ta turen til Miland Blomster, for vårlige fornyelser inne og ute, samt i lekestua. Og med fantastisk kundeservice i nydelig vårsol (med den flotte snøkledde Gaustatoppen i bakgrunnen), ble det med både vår-, påske-, og orkideeblomster med hjem.

Før var det et stusselig vindu med halvdøde orkideer (har vanskelig for å kaste planter som kan komme til å blomstre igjen...), men nå står det to vakre eksemplarer som jeg håper vil leve mange gode og lange år her hos oss:)

Når det så var blitt så fint i tvstua og storstua hadde fått alt skrotet, måtte jeg jo bare gjøre litt der også.. Så idag har jeg faktisk tørket støv. MASSE støv, og nå er det så deilig her hjemme:) Kunne bare noen snille feer kommet og tatt resten av huset mens jeg sov i natt, så hadde jeg vært veldig lykkelig!Hmmm... er det helt tilfeldig at D2 passer perfekt inn i Montana-hylla?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar