Blomstrende vår

Blomstrende vår

fredag 4. november 2011

Nytt prosjekt:)

Åååh! Som jeg gleder meg! Veel.. jeg gleder meg jo ikke akkurat hysterisk til å svinge malepenselen enda en gang, eller å få møkkete håndtverkersko inn i huset og den påfølgende regningen. Men jeg gleder meg til å se et ille bad bli lekkert:) Oppe i andre etasje har vi et pittelite bad, som jeg nå har fått godkjennelse av mannen til å pusse opp. Så de blåblomstrete flisene skal males (med nye farger på veggene satser jeg på at gulvet vil passe bedre inn og at vi ikke trenger å gjøre noe med det...), den overdimensjonelle vasken skal byttes ut med en smekker liten sak, nytt speil skal vi få og opp fra kjelleren skal jeg (eller rettere sagt x antall sterke menn) bære og sette på plass det gamle badekaret.
Badekaret ble tidligere brukt til å vaske klær i og er et blytungt emaljert jernbadekar, (ved siden av badekaret står den svære vedovnen til å koke vaskevannet på) men med tanke på at jeg aldri kommer til å stå der å skrubbe truser, så kan det få en annen nytteverdi. Så da blir det til å ta en god runde med skrubben oppi, litt maling på utsiden og så håper jeg at det vil være greit. Det som også er litt kult, er at den orginale platen til å legge klærne på fremdeles er inntakt og vil være genial å ha interiørblader, lys og vinglasset på når jeg skal ta et avslappende bad... (Snakk om å drømme! Platen vil vel bli dekket med plastikkdyr, kluter, såperester og rot etter jentenes kveldsbad..)
Planen er å ha det ferdig til jul, for da får vi besøk av mange badeender:) Bare sånn for å gi meg enda en liten deadline..
Jeg kan love dere at bedre bilder vil komme, båre før og etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar