Blomstrende vår

Blomstrende vår

onsdag 19. oktober 2011

Fotokonkurranse:)

Med dette nydelige bildet av mine snupper, deltar jeg i en fotokonkurranse på Øyeblikk. Temaet var "Et barn er et lite menneske".

Selvom et barn er liten i størrelse, så har barn en stor evne til å vise store meninger, ønsker og ikke minst følelser. Som forelder er det ikke alltid like greit å skjønne hva som er galt. Når det blir hysterisk stemning fordi jeg bar Gull til badet, når hun ville gå selv, når ting ble lagt feil sted eller når noen ikke får tak i sin elskede tannbørste (som er med overalt. Det er en tannbørste jeg ikke ville ha puttet i munnen, men Pusen har en helt annen oppfatning.)
Det viktigste jeg hittil har skjønt (og prøver etter beste evne å etterleve) er at jeg må være rolig, puste, telle til 10 og bare være der til ting roer seg. Alt det med å puste rolig blir glemt når gleden, kjærligheten og omtanken er så STOR at en lillesøster bare må få et ordentlig smask!! og mammaen er overlykkelig for at det ble fanget opp av meg, og kameraet. Ekstra godt er det også når jeg vet at dette var bare et av mange fantastiske kjærlighetserklæringer mellom to gode søsken.

Vil anbefale deg å gå inn på siden. Mange nydelige øyeblikk som er fanget opp og som beskuer kan man bare fantasere om historien rundt:)

3 kommentarer:

  1. Hejsa,
    Sødt billede - ønsker dig held og lykke med konkurrencen.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Jeg deltar også i denne konkurransen og måtte selvfølgelig inn og titte på ditt bidrag!

    Herlig bilde! Skikkelig kodakmoment :)

    Lykke til i konkurransen.
    Fabelaktig hilsen
    Maia

    SvarSlett
  3. Åå, så herlig! For et øyeblikk, bra fanget :)

    Tusen takk for at du deltar i vår fotokonkurranse.
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett