Blomstrende vår

Blomstrende vår

søndag 2. oktober 2011

Bevis på levd liv

Hurra! Litt nye bilder, litt gamle bilder, noen flotte fotografbilder, litt kunst, litt reproduksjoner, bilder med historie og bilder av noe som nå er historie. Endelig har vi fått opp noen bilder i stua, og det kan faktisk se ut som om det bor noen her:) Kanskje vi nå skal være så vågale å spikre i flere vegger?! (Hvis du hadde visst hvor lang tid, hvor mye sparkel og ikke minst pussepapir vi har brukt i dette huset, så ville du skjønt hvorfor jeg nøler.) Det eneste som jeg ser allerede blir et lite irritasjonsmoment, er at bildene vil dingle og henge litt skjevt for det minste lille pust. Og jeg kan jo ikke gå rundt å rette på de konstant. Derfor må jeg herved innfinne meg med at bildene vil komme til å henge skjevt. Skrekk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar