Blomstrende vår

Blomstrende vår

lørdag 24. mai 2014

Blomstrende grener

Jeg tror rett og slett at jeg er forelsket.
Etter en fantastisk flott sommerdag (trodde jo at det skulle regne og være kjipt i dag, men så ble det det motsatte!) sammen med gode venner, så har jeg nå bestemt meg for å få skaffet oss et Japansk prydepletre. 
Tror det hadde passet perfekt ved siden av flaggstangen og porten i stakittgjerdet. Tenk så koselig å komme på besøk, gående den veien fra og bli møtt av et knallrosa tre!
I mellomtiden så får jeg sitte her i stolen, i en overveldende blomsterduft og drømme om den perfekte hagen (den en gang skal bli..)
Syntes det ble ganske så koselig i storstua :) Rosa i sofaen, blomster i vannbad og suppeterine med motiv av epleblomster. 
I tvstua bugner det nå i vinduskarmen, takk Elisabeth :)

Ganske så fornøyd med epletreet vårt, tenk hvis alle disse blomstene blir til epler :), men det er synd å si at jeg ikke har sett et stripete insekt rundt det.. :(
Sånn ser nabotreet ut, plantet samme dag som det andre, men i en helt annen forfatning..
Meeen nå har det kommet noen få små blomster på det :)

Guri! Så fine frukttrærne er akkurat på denne tida! Nyt det!


1 kommentar: