Blomstrende vår

Blomstrende vår

mandag 24. januar 2011

Den store vaskedagen..

Idag morges var hele den ene enden av badet fylt opp med skittentøy og ute på verandaen stod det to fulle bøtter med skitne bleier. Og nå som kvelden er kommet og huset er stille, så vet jeg at jeg har gjort et godt stykke arbeid idag. For oppi skittentøyskurven ligger det bare noen sokker:)
Jeg har en tendens til å alltid få litt flashback når jeg gjør en spesiell handling. Som når jeg putter sengetøy i tørketrommelen og minnes den gangen da vaska var så vanskelig å få ut av maskinen. Grunnen var at absolutt hele vaska hadde kommet seg inn i det ene dynetrekket. Det er liksom vanlig med en klut eller et håndkle, men at alt var bare en stor ball har kun skjedd den ene gangen. Men jeg tenker på det hver gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar