Blomstrende vår

Blomstrende vår

tirsdag 26. januar 2010

Så stolt, så stolt!

Jeg er så kjempestolt og kjempefornøyd. Grunnen? Solveig Tufte Johansen har skrevet en bok som heter Bare natten har verdensrom. I høst kontaktet hun meg angående et bokomslag til denne boken. Utfordringen tok jeg selvsagt imot:) og det ble mye intens jobbing rett før jul, men idag hentet en veldig fornøyd forfatter sin ferske bok hos forlaget. Og det viktigste for meg, er at Solveig er fornøyd. Det er hennes baby, jeg har bare strikka en genser til den.. Jeg har lest utdrag fra boken, og jeg kjenner til Solveigs skrive- og taleferdigheter, så jeg gleder meg veldig til å lese hele boken. Må nok også innrømme at jeg også kommer til å bruke litt tid på bokomslaget.. ;) Vil anbefale alle troende, tvilende og tvilsomme mennesker som vil leve godt i forandringstider å lese denne boken, som er skrevet av en bekymringsfull optimist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar