Blomstrende vår

Blomstrende vår

torsdag 21. januar 2010

Det snør og snør:)

Kikker ut av kjøkkenvinduet og ned på elva som renner forbi, og snøen laver ned. "Det er det her som er vinter!" tenker jeg, mens jeg smiler og er glad for at vi har en traktor som kommer og måker gårdsplassen. Ellers så er jeg veldig fornøyd med å ha et avisbud boende i huset her. Hver morgen går jeg ikke til postkassa, men til papirdunken og henter Ta, Varden og Aftenposten. Om jeg må stå på hue ned i dunken for å få de opp, så gjør det ingenting -for de er jo gratis:)

1 kommentar:

  1. Prøver en andre gang på å legge igjen en kommentar her...ikke så lett:) Ja, vi skulle ha snakket en dag! Jeg har tenkt på å ringe jeg og, men du vet jo hvordan jeg er ;)
    Nå er jeg 17 uker på vei. Har en bitte liten mage, og en form som er veldig god. Kos deg med gratisavisene:) Vi snakkes vel en dag:)

    SvarSlett