Blomstrende vår

Blomstrende vår

lørdag 9. november 2013

Helgelykke

Hvilken lykke!! Etter å ha ligget flere uker kun på venstre side (pga store smerter i brystkassen) har jeg nå stått opp fra en hvil utført på høyre side! :)
Kanskje det er et bevis på at forrige ukes endagsstråling nå begynner å få resultater. Jeg har jo hatt de slått-i-bakken-dagene (kroppen har nok å holde på med inni seg, at den ihvertfall ikke orker å holde kropp og øyelokk åpne..) og selvom stråleområde ikke var så stort så har kjent smertene ved hvert åndedrag. Nå må jeg bare passe på å ikke bli smitta av de fire forkjøla folka jeg bor sammen med..
Men til kvelden legger jeg meg igjen på høyre side, med et smil :)

2 kommentarer:

  1. Kjære Dagrun,

    Ønsker deg en god natts hvile på høyre side! Må Gud bre søvnens vinger om dine skuldre.

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Kjære Dagrunn.
    Har ikkje kommentert noe innlegg før;men me er me å bærer deg og dine i bønn. Følger deg kvar dag,og ser etter innlegg på bloggen. Må du mitt i alt få kjenne Guds fred,og ber om Hans legende hender på deg. Aud og Paul

    SvarSlett