Blomstrende vår

Blomstrende vår

søndag 1. august 2010

En deilig søndag...

er å våkne av seg selv, liste seg ned en knirkete trapp, for så å begynne dagen sakte, men sikkert med et langt og deilig bad. Gjorde heller ingenting at Gull var litt murmlete idag og fint slappet av til kl 10:) En god frokost (med MASSE påleggsslanter) ble fortært mens vi hørte på radiogudstjenesten. Hadde egentlig tenkt oss på en live idag, men søvnen overmannet oss:)
Her kommer noen bilder fra kjøkkenet vårt. Det er ennå noen småting som trengs å gjøres (få på plass sokkelen, en sprutevegg, ordne til noen foringer her og der...), men disse filletingene kan tas etterhvert og behøver ikke å bety at vi ikke kan benytte oss av rommet.Nygammelt respatexbord kjøpt for en femtilapp på finn og 3 røde stoler som jeg fikk gratis av en tidligere nabo:) Bordet ble vasket og skrubbet og stolene skal få et strøk med svak blåfarge.
Hadde sett for meg en koselig kjøkkenkrok og et kjøkken som senket hvilepulsen. Jeg føler vi har fått det:) Dette er et rom jeg vil trives i, og tenk hvis hvert oppussede rom i dette huset vil gi meg den samme gode følelsen, ja.. da blir vel dette et hus jeg virkelig kommer til å sette pris på:) Siden jeg tydeligvis våknet med masse energi idag, så skal jeg nå ut i krattskogen og plukke litt villbringebær, mens resten av familien sover en liten lur. Kanskje det blir ferskt syltetøy til vaflene idag?! (røra lagde jeg idag tidlig... jeg må seriøst ha skamslått hodet mitt i natt...)

1 kommentar:

  1. Hei:) Så utrolig koselig og fint dere har fått det i nytt hus!! Gratulerer så masse:) Bor jo selv i et "oppussingshus",- så jeg har meget respekt for det dere gjør og har begitt dere ut på ;) hehe.. Hva heter fargen du har malt på veggene på kjøkkenet? Kunne selv tenke å "stjele" den til mine vegger... hehe:) Mvh din kusine Elin

    SvarSlett