Blomstrende vår

Blomstrende vår

torsdag 1. juli 2010

Boble, boble boble!

Hodet mitt eksploderer snart av kreative ideer!!! Det putrer, koker og bobler til alle døgnets tider, og aller mest når jeg legger meg nedpå for å slappe helt av. Ufrivillig jobber hjernen min med å slenge tankene mine fra en ide til en annen ide, akkurat som om jeg er en datastyrt Tarzan i den dypeste jungel. Du tenker at det må være supert å få så mange input til gode løsninger og ideer, men døgnet har som sagt kun 24 timer hos meg også -og det er ikke mange minuttene jeg har satt av for å utfolde min kreativitet. Men hva er det vel som bobler og kommer til overflaten? Jo. Det er alt fra å pusse opp gamle knagger, fiffige garderobeløsninger til upraktiske romløsninger, male og sy mine egne gardiner, design på nye møbelknotter, uroer til både baby og gjester, utekjøkkenløsninger, møbeloppussing, pluss, pluss, pluss. Og dette fører jo til at jeg hopper til det stadiet med å finne materialer som jeg trenger, både nye og brukte og jeg ønsker jo helst å benytte meg av det jeg allerede har. Lager steg-for-steg løsninger på hvordan jeg skal gå fram, for planen er jo å lage alt selv. For de av dere som ikke kjenner meg fullt ut, så lider jeg altså av en greie som gjør at jeg ikke bare kan stikke på Bohus og kjøpe noe som passer sånn någelunde. Jeg vil aldri bli fornøyd med noe slikt. Det er ikke det at alt skal være hundre prosent perfekt, men det skal være meg og ikke noe masseprodusert mjæl som alle andre har. Alt hadde jo vært helt perfekt om huset vårt var helt ferdig oppusset og jeg kunne begynne med innredning, men... det er jo evindelig mye igjen før jeg kan kun tenke på interiøret. Så du kan si at det indre stresset som jeg påfører meg selv er ganske så høyt om dagen. Og selvom det ikke er lenge til en ukes ferie, så tror jeg ikke hjernen min tar ferie da heller....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar